Meestgestelde vragen (FAQ)

Op de webshop promatin.nl kun je 24/7 terecht voor productinformatie, en het plaatsen van je online bestelling.
Als je vindt wat je nodig hebt, plaats je die producten in de winkelmand. Mocht je niet precies weten wat je nodig hebt, of advies wenst over een bepaald product of toepassing, dan kun je contact met ons opnemen, de contact informatie vindt je hier.

In je winkelmand kun je zien wat het openstaande bedrag is om een gratis verzending te krijgen. Promatin B.V. heeft ook veel losse onderdelen en verbruiksmaterialen voor diverse werkzaamheden. Dus je kunt eenvoudig verbruiksmaterialen aan uw winkelwagen toevoegen voor een franco huis bestelling.

Als jouw bestelling compleet is kunt u deze afrekenen via uw winkelmand. Dit doe je heel makkelijk door de stappen te volgen. Zodra jouw bestelling op Promatin.nl is geplaatst en de betaling via één van onze betaalmogelijkheden is voldaan, dan gaan we direct voor je aan het werk. De bestelling wordt automatisch aangemaakt. De betaling en voorraad worden gecontroleerd en jouw order wordt door onze collega’s verpakt.

Vervolgens wordt de verpakking nogmaals nagekeken voor het moment van verzending en voorzien van verzendgegevens nadat we deze hebben aangemeld bij onze transporteur/vervoerder.

Normaal wordt jouw bestelling de volgende werkdag afgeleverd en kun je aan de slag.
Mocht je een bestelling willen annuleren, neem dan telefonisch contact op. Dan kunnen we direct het bestel/verzendproces stopzetten

Iedereen kan zich registreren met zijn e-mail adres, je kunt dit op deze pagina doen. Na registratie krijgt u een e-mail met het wachtwoord en word je automatisch naar de account pagina geleidt.

Bestellen kan alleen met een geldig btw nummer.

Houd er rekening mee dat het proces iets langer kan duren als je voor het eerst een bestelling plaatst, omdat we uw accountgegevens nog moeten verwerken.

Bij Promatin BV kun je op verschillende manieren betalen.
iDEAL
De meest gebruikte en makkelijkste betaalmethode van Nederland voor online shoppen. Met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk online betalen. Doordat we direct van de bank een terugmelding krijgen van jouw betaling, kunnen we meteen met jouw bestelling aan de slag.

MisterCash/Bancontact
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten kunnen via de MisterCash/Bancontact betaalmethode eenvoudig online betalingen verrichten.

Bankoverschrijving/op rekening
Wanneer je ervoor kiest om de betaling te voldoen d.m.v. overboeking duurt het minimaal 1 werkdag voor we de betaling zullen ontvangen. Wanneer de betaling vanuit België wordt voldaan, zal deze binnen 1-2 werkdagen bij ons binnenkomen/door ons worden ontvangen. Je ontvangt per mail de gegevens om zonder kosten jouw betaling te kunnen doen. Zo kan je snel en veilig betalen.

De bankgegevens van Promatin B.V. vind u hier.

Promatin BV streeft ernaar om een bestelling die geplaatst is op een werkdag voor 12.00 uur, de volgende werkdag te laten bezorgen (mits voorradig). Geef dus je bestelling voor 12:00 op, dan blijft de levertijd kort!

Uiteraard is het mogelijk om je bestelling op een afwijkend adres te laten bezorgen.

Let Op!! De bestelling zal pas worden verwerkt als de betaling is ontvangen.

De transportkosten vind je op onze verzendmethoden pagina.

Service dat vinden we bij Promatin belangrijk.
Wanneer je professionele materialen aanschaft dan wil je ook professioneel geholpen worden.

Promatin B.V. heeft jarenlange ervaring met alle producten uit ons assortiment. Het is onze taak om je altijd van de juiste informatie te voorzien en willen graag extra service toevoegen om je een tevreden klant te maken.

Heb je een productvraag of een vraag over je bestelling schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Ook wanneer je een offerte op maat wil ontvangen kun je contact met ons opnemen.

We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00.
Via de e-mail kun je ons 24 uur per dag bereiken, je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie.

De verantwoordelijkheid en de transportkosten van de retourzending komen voor jouw rekening.
Overleg a.u.b. met onze klantenservice over de mogelijkheden in jouw situatie.

Op maat of speciaal gemaakt artikel?
Op maat gemaakte artikelen zijn uitgesloten van retourrecht.

Promatin B.V. streeft naar een zo goed mogelijke afhandeling van je aanvraag/bestelling.

Vanzelfsprekend besteden we veel zorg aan je bestelling. Daarom willen we je als klant, goed informeren en bedienen.
Als er iets verkeerd gaat, te lang duurt of niet duidelijk is, dan horen we dit graag zo snel mogelijk, onze contactgegevens vind je hier.

We willen het probleem op een juiste manier en snel oplossen.

Voor verzending en transport zijn we afhankelijk van derden. Ook als er bij derden een fout ontstaat dan horen we dit graag zo spoedig mogelijk zodat we contact kunnen opnemen met de betrokken partijen.

Ben je niet tevreden, laat het ons weten. Dan kunnen we er iets aan doen en zo onze service verbeteren.